Szczegółowe informacje
Kontakt do 15 grudnia utrudniony. Wszelkie rzeczy online tj. dostęp do vinafix postaram się wysyłać na bieżąco, jednak wysyłkę sprzętu do usługę do nas proszę planować na 16 Grudnia!
Usługi realizowane przez naszą firmę, kierowane są tylko i wyłącznie do właścicieli sprzętu, którzy utracili w wyniku różnych sytuacji, dostęp do pełnej funkcjonalności swojego urządzenia! Lub legalnie kupili np. sprzęt poleasingowy, który sprzedawany był przez sprzedawcę z blokadą. Usługa polega na przywróceniu urządzenia do ustawień fabrycznych czyli urządzenie znowu działa poprawnie i w pełni funkcjonalnie, żadne zabezpieczenia firm nie są przełamywane, nie podajemy również żadnych haseł.
- Każdy, kto korzysta z usługi ,, oświadcza, iż jest w pełni legalnym i pełnoprawnym właścicielem sprzętu / sprzęt, należy do niego, nie pochodzi z żadnej kradzieży itp.”, bierze za niego i przenosi na siebie pełną odpowiedzialność prawną i wszelkie roszczenia oraz potwierdza, że posiada odpowiedni dokument potwierdzający, jego legalne nabycie oraz, że wykonana usługa nie narusza praw osób trzecich.
Pamiętaj, aby załączyć dowód zakupu w formularzu w trakcie realizacji zamówienia na sklepie lub w formie papierowej wraz z wysyłanym urządzeniem.
W dużej części przypadków, w celu skorzystania z usługi, należy przesłać urządzenie do naszej siedziby. Wszystkie informacje na temat urządzeń, które obsługujemy zdalnie a które nie, są umieszczone w każdym opisie produktu.
Jeżeli coś jest niejasne to zapraszam na CZAT lub do kontaktu telefonicznego tel. 788010131.
Dane firmy i do wysyłki na adres firmowy:
CREATIVEP Dawid BohoBOHOSec
Łętownia 185, 37-312 Łętownia
NIP:PL816-167-32-34PL8161669385tel. 788-01-01-31
email: biuro(wiadomoco)creativep.pl
Możliwe nadanie paczki do paczkomatu:
Adres punktu odbioru Paczkomat:
LEV01M 37-312 Łętownia – Przy sklepie OdiDo
lub zapraszam ze sprzętem na miejsce (nikt Państwu w Ciemno, nie każe wysyłać sprzętu). Dane naszej firmy można zweryfikować w Internecie np. na stronie Cedig-u, podatników, w allegro itd..
NIP: 816-167-32-34 – Wątpliwości? Sprawdź firmę i jej adres, w Polskiej bazie przedsiębiorców CEIDG.
https://aplikacja.ceidg.gov.pl/ceidg/ceidg.public.ui/search.aspx
lub na liście: https://www.podatki.gov.pl/wykaz-podatnikow-vat-wyszukiwarka
Zobacz także nasze aukcje na allegro:
– Wysyłasz Laptop na powyższe dane / Dowozisz na miejsce (na adres naszej firmy).
– Po przywróceniu laptopa do ustawień fabrycznych, Wysyłam Fakturę VAT do opłacenia, a po jej opłaceniu Wysyłam Laptopa / Przyjeżdżasz do siedziby i płacisz na miejscu / lub odsyłam twój sprzęt za pobraniem.
- Na wykonywane ,,usługi informatyczne”, wystawiamy Fakturę VAT 23%.
- Jesteśmy na białej liście podatników (https://www.podatki.gov.pl/wykaz-podatnikow-vat-wyszukiwarka) NIP: 816-167-32-34, aczkolwiek usługa informatyczna nie jest konieczna do transakcji w split payment.
FAQ – najczęściej zadawane pytania
- Dowód zakupu – aby skorzystać z usługi wraz z sprzętem lub w trakcie zamawiania załącz dowód zakupu, który potwierdzi, że jesteś właścicielem sprzętu.
- Jak długo muszę czekać na odesłanie laptopa ? – 99,9% laptopów odsyłamy następnego dnia po otrzymaniu sprzętu. Dla nas większość przypadków to kilka minut roboty. Więc nie trzeba u nas czekać miesiącami na realizację usługi.
- Ile zajmuję usunięcie hasła ? – od minuty do kilku minut. Zależy od modelu laptopa.
- Czy mogę poznać hasło? – NIE! nie przełamujemy żadnych zabezpieczeń. Nasza usługa przywraca sprzęt do ustawień fabrycznych.
- Czy mogę przyjechać z laptopem ? – tak, ale należy się umówić telefonicznie na konkretny dzień i godzinę. Najbardziej preferujemy jednak wysyłkę do nas, abyśmy na spokojnie wykonali swoją robotę.
- Czy możemy wysłać sprzęt na palecie ? – jeżeli dysponują Państwo dużymi ilościami, jak najbardziej tak. Obsługujemy wiele firm, które wysyłają do nas palety sprzętu kurierem DHL i też w ten sposób są one zwracane.
- Faktura VAT 23% ? – tak, w tytule na fakturze piszemy ,, usługa informatyczna”. Jesteśmy Polską firmą i na wszystkie usługi, wystawiamy fakturę.
- Faktury VAT EU? -Tak, jesteśmy w VAT EU i możemy wystawić fakturę dla firm z Unii Europejskiej.
- Kod pocztowy – proszę sprawdzać lokalizację mojej firmy po kodzie pocztowym. W kraju jest kilka Łętowni. Nie lubię jak ktoś zawraca mi tydzień czasu głowę, umawia się zemną itd. a potem jedzie pod Kraków czy w inne miejsce, bo mu google maps pokazało najbliższą Łętownie w jego okolicy.
- Czy wysłać zasilacz i dysk? – Do większości sprzętu nie potrzebujemy ani zasilacza, ani dysku, ani baterii – które tylko może uszkodzić sprzęt w trakcie transportu, gdy zaparuje. Nie mniej jednak ważne jest, abyś zostawił przelotkę dysku (kabel łączący płytę główną z dyskiem) o ile takowy występuje w twoim modelu. Wyjątkiem mogą stanowić modele, które potrzebują zasilaczy o dużej mocy powyżej 170W , wtedy najlepiej zapytać czy trzeba wysłać z zasilaczem czy też nie.
- Czy baterię odłączyć na czas transportu? – TAK, najlepiej nie pozostawiaj baterii podłączonej w urządzeniu. Jeżeli masz możliwość i umiejętności to najlepiej odepnij baterię. Możesz ją także wyciągnąć, nie jest nam do niczego potrzebna w procesie odblokowania.
- Zgubiłem urządzenie – Prześlij do nas informację na temat zgubionego urządzenia + dowód zakupu, a zostaniesz powiadomiony, gdy twoje urządzenie trafi do Nas lub partnerów serwisowych, których obsługujemy.
- Znalazłem urządzenie, czy mogę je odblokować? – NIE!, Usługa kierowana jest tylko i wyłącznie do właścicieli sprzętu, którzy legalnie nabyli sprzęt i zapomnieli hasło. Jako wysyłający sprzęt na odblokowanie, oświadczasz, że jesteś właścicielem sprzętu i bierzesz za niego pełną odpowiedzialność prawną. Dlatego jeżeli znalazłeś czyjś sprzęt i nie należy on do Ciebie to koniecznie zwróć go w odpowiednie miejsce!
- Ktoś oferuje podobną usługę taniej – Bardzo proszę, nie porównywać profesjonalnej usługi od PROFESJONALISTY ponadto z Fakturą VAT 23%, z usługa od jakiegoś Kazika, który coś tam wie chyba, bo poczytał na forach lub pobrał jakiś program z Internetu i się uczy na twoim urządzeniu bo sam do końca nie wie czy się uda czy nie. Klientów z uszkodzonymi laptopa po takich majstrach mamy sporo a tylko nieliczne po ich ingerencji udaje się odratować.
Dojazd do nas
Dojadą Państwo do nas szybką drogą S19.