Szczegółowe informacje

Usługi realizowane przez naszą firmę, kierowane są tylko i wyłącznie do właścicieli sprzętu, którzy utracili w wyniku różnych sytuacji, dostęp do pełnej funkcjonalności swojego urządzenia! Lub legalnie kupili np. sprzęt poleasingowy, który sprzedawany był przez sprzedawcę z blokadą. Usługa polega na przywróceniu urządzenia do ustawień fabrycznych czyli urządzenie znowu działa poprawnie i w pełni funkcjonalnie, żadne zabezpieczenia firm nie są przełamywane, nie podajemy również żadnych haseł.

  • Każdy, kto korzysta z usługi ,, oświadcza, iż jest w pełni legalnym i pełnoprawnym właścicielem sprzętu / sprzęt, należy do niego, nie pochodzi z żadnej kradzieży itp.”, bierze za niego i przenosi na siebie pełną odpowiedzialność prawną i wszelkie roszczenia oraz potwierdza, że posiada odpowiedni dokument potwierdzający, jego legalne nabycie oraz, że wykonana usługa nie narusza praw osób trzecich.

Pamiętaj, aby załączyć dowód zakupu w formularzu w trakcie realizacji zamówienia na sklepie lub w formie papierowej wraz z wysyłanym urządzeniem.

W dużej części przypadków, w celu skorzystania z usługi, należy przesłać urządzenie do naszej siedziby. Wszystkie informacje na temat urządzeń, które obsługujemy zdalnie a które nie, są umieszczone w każdym opisie produktu.

Jeżeli coś jest niejasne to zapraszam na CZAT lub do kontaktu telefonicznego tel. 788010131.

Dane firmy i do wysyłki na adres firmowy:

CREATIVEP
Dawid Boho
Łętownia 185, 37-312 Łętownia
NIP: PL816-167-32-34

tel. 788-01-01-31
email: biuro(wiadomoco)creativep.pl

 

Możliwe nadanie paczki do paczkomatu:

Adres punktu odbioru Paczkomat:

LEV01M 37-312 Łętownia – Przy sklepie OdiDo

 

lub zapraszam ze sprzętem na miejsce (nikt Państwu w Ciemno, nie każe wysyłać sprzętu). Dane naszej firmy można zweryfikować w Internecie np. na stronie Cedig-u, podatników, w allegro itd..

NIP: 816-167-32-34 – Wątpliwości? Sprawdź firmę i jej adres, w Polskiej bazie przedsiębiorców CEIDG.

https://aplikacja.ceidg.gov.pl/ceidg/ceidg.public.ui/search.aspx
lub na liście: https://www.podatki.gov.pl/wykaz-podatnikow-vat-wyszukiwarka

Zobacz także nasze aukcje na allegro:

Nasze aukcje allegro

– Wysyłasz Laptop na powyższe dane / Dowozisz na miejsce (na adres naszej firmy).
– Po przywróceniu laptopa do ustawień fabrycznych, Wysyłam Fakturę VAT do opłacenia, a po jej opłaceniu Wysyłam Laptopa / Przyjeżdżasz do siedziby i płacisz na miejscu / lub odsyłam twój sprzęt za pobraniem.

FAQ – najczęściej zadawane pytania

  • Dowód zakupu – aby skorzystać z usługi wraz z sprzętem lub w trakcie zamawiania załącz dowód zakupu, który potwierdzi, że jesteś właścicielem sprzętu.
  • Jak długo muszę czekać na odesłanie laptopa ? – 99,9% laptopów odsyłamy następnego dnia po otrzymaniu sprzętu. Dla nas większość przypadków to kilka minut roboty. Więc nie trzeba u nas czekać miesiącami na realizację usługi.
  • Ile zajmuję usunięcie hasła ? – od minuty do kilku minut. Zależy od modelu laptopa.
  • Czy mogę poznać hasło? – NIE! nie przełamujemy żadnych zabezpieczeń. Nasza usługa przywraca sprzęt do ustawień fabrycznych.
  • Czy mogę przyjechać z laptopem ? – tak, ale należy się umówić telefonicznie na konkretny dzień i godzinę. Najbardziej preferujemy jednak wysyłkę do nas, abyśmy na spokojnie wykonali swoją robotę.
  • Czy możemy wysłać sprzęt na palecie ? – jeżeli dysponują Państwo dużymi ilościami, jak najbardziej tak. Obsługujemy wiele firm, które wysyłają do nas palety sprzętu kurierem DHL i też w ten sposób są one zwracane.
  • Faktura VAT 23% ? – tak, w tytule na fakturze piszemy ,, usługa informatyczna”. Jesteśmy Polską firmą i na wszystkie usługi, wystawiamy fakturę.
  • Faktury VAT EU? -Tak, jesteśmy w VAT EU i możemy wystawić fakturę dla firm z Unii Europejskiej.
  • Kod pocztowy – proszę sprawdzać lokalizację mojej firmy po kodzie pocztowym. W kraju jest kilka Łętowni. Nie lubię jak ktoś zawraca mi tydzień czasu głowę, umawia się zemną itd. a potem jedzie pod Kraków czy w inne miejsce, bo mu google maps pokazało najbliższą Łętownie w jego okolicy.
  • Czy wysłać zasilacz i dysk? – Do większości sprzętu nie potrzebujemy ani zasilacza, ani dysku, ani baterii – które tylko może uszkodzić sprzęt w trakcie transportu, gdy zaparuje. Nie mniej jednak ważne jest, abyś zostawił przelotkę dysku (kabel łączący płytę główną z dyskiem) o ile takowy występuje w twoim modelu. Wyjątkiem mogą stanowić modele, które potrzebują zasilaczy o dużej mocy powyżej 170W , wtedy najlepiej zapytać czy trzeba wysłać z zasilaczem czy też nie.
  • Czy baterię odłączyć na czas transportu? – TAK, najlepiej nie pozostawiaj baterii podłączonej w urządzeniu. Jeżeli masz możliwość i umiejętności to najlepiej odepnij baterię. Możesz ją także wyciągnąć, nie jest nam do niczego potrzebna w procesie odblokowania.
  • Zgubiłem urządzenie – Prześlij do nas informację na temat zgubionego urządzenia + dowód zakupu, a zostaniesz powiadomiony, gdy twoje urządzenie trafi do Nas lub partnerów serwisowych, których obsługujemy.
  • Znalazłem urządzenie, czy mogę je odblokować?NIE!, Usługa kierowana jest tylko i wyłącznie do właścicieli sprzętu, którzy legalnie nabyli sprzęt i zapomnieli hasło. Jako wysyłający sprzęt na odblokowanie, oświadczasz, że jesteś właścicielem sprzętu i bierzesz za niego pełną odpowiedzialność prawną. Dlatego jeżeli znalazłeś czyjś sprzęt i nie należy on do Ciebie to koniecznie zwróć go w odpowiednie miejsce!
  • Ktoś oferuje podobną usługę taniej – Bardzo proszę, nie porównywać profesjonalnej usługi od PROFESJONALISTY ponadto z Fakturą VAT 23%, z usługa od jakiegoś Kazika, który coś tam wie chyba, bo poczytał na forach lub pobrał jakiś program z Internetu i się uczy na twoim urządzeniu bo sam do końca nie wie czy się uda czy nie. Klientów z uszkodzonymi laptopa po takich majstrach mamy sporo a tylko nieliczne po ich ingerencji udaje się odratować.

Dojazd do nas

Dojadą Państwo do nas szybką drogą S19.